Jim
11-07-2020

Afspraak is afspraak!

Kwam in de krant schoonmaaksysteem tegen met 2 verschillende reservoirs! Gelijk besteld en betaald: meteen een berichtje dat Koopjedeal alles in orde zou maken. Ondanks de vertraging in de levering door corona, had ik alles binen 3 dagen in huis! Prima service waar andere Webleveranciers een voorbeeld aan kunnen nemen! Bravo Koopjedeal!

Cees
11-07-2020

Geweldig goede service

Goede samenwerking en goede afhandeling

Marga
10-07-2020

Prima

Prima , snelle levering.

10-07-2020

Geweldige service

Snelle levering en een prima apparaat.

Roland

Duiderlijk

Snelle levering en volgens afspraak. Top.

Maria

Mevrouw Mom

Ik heb de mondkapjes gebruikt die je 30 x kunt wassen en die zijn perfect, ook in de wasmachine blijven ze mooi in model.

Deze zijn gewoon goed. Ik kan iedereen aanraden om deze mondkapjes te gebruiken.

Sander
09-07-2020

Heel goede producten, een prima kwaliteit!

Mooie en goede priducten met een nette levering.

Anca

Fantastisch eenvoudig

We hebben een mooie kast kn elkaar kunnen zetten.

Alleen één puntje: er zitten geen voorgeboorde gaatjes kn de grondplank.

Ben

Geweldige BBQ-matjes.

Nooit aangebrand vlees of vis. Vet op de matjes is makkelijk met keukenpapier te verwijderen. Matjes na de BBQ eenvoudig schoon te maken. Matjes kunnen vaak worden gebruikt.

Tonnie

Klantvriendelijke ondersteuning

Snelle en klantvriendelijke hulp voor

bestelde artikelen

Jacques
07-07-2020

Qua service en prijs, prima in verhouding

Ben goed tevreden over geleverde goederen

En service en bereikbaarheid:een PLUS

07-07-2020

De kortingen zijn geen echte kortingen

Let op : De kortingen zijn geen echte kortingen.

Adviesprijzen zijn uit de duim gezogen zodat het lijkt dat je veel korting krijgt.

Uiteindelijk betaal je de normale retail prijs zonder korting.

Tip: Kijk eerst rond op andere sites en vergelijk prijzen. Met enkele seconden kijken op het internet vind je prijzen vaak goedkoper. De scheermesjes kan je altijd goedkoper kopen. Dit is gewoon niet netjes, men pretendeerd een product zeer goedkoop aan te bieden. Dit is mensen misleiden.

Kitty
06-07-2020

Zeer blij met de stofzuiger

Goede snelle levering en de stofzuiger is top! Ik ben er zeer blij mee

Luus
05-07-2020

Uitstekend product!

Bestellen, bezorgen is vlot en goed verlopen.

Johann
05-07-2020

Prima firma.

Mijn ervaring met het bestellen bij koopjedeal.nl zijn

tot nog toe prima.

Het bestellen gaat prima en het leveren van de bestelde artikelen gaat vrij vlot.

Marleen
04-07-2020

Graf bedrijf

2 x per ongeluk de muggenvanger besteld. Bedrijf telefonisch niet te bereiken om te cancellen. Dus gemaild, volgende dag reactie dat dit niet meer gaat en er maar 1 moet weigeren. Helaas op een dag bezorgd dat ik niet thuis was, dus door buren aangenomen. 1 op eigen kosten retour kunnen sturen echter wel 2x herrinering ontvangen met verzoek betaling en verhoging van het bedrag. De kankerlijers, check je administratie graf kanker takke bedrijf. Ik ben zeer boos over het reilen en zeilen van dit bedrijf. Bestel hier niet, want je word genaaid!

Harry
03-07-2020

Geen zaken mee doen! Zeer slecht. Misleidend.

Op 23/6 een aircooler besteld en betaald. Zou de volgende dag naar mij worden verzonden. Op 24/6 krijg ik bericht dat de bestelling onderweg is met een link naar de DPD die niet werkt. Bestelling komt niet aan. DPD heeft het pakje ook niet ontvangen van Koopjedeal. Inmiddels 10 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. DPD status nog hetzelfde; geen pakje van Koopjedeal naar mij onderweg. Contact zoeken levert niets op; sinds 26/6 krijg ik geen antwoord meer op mijn emails. Geld weg, want de credit card maatschappij storneert niet meer zomaar. Dat duurt maanden. Ik neem mijn verlies en raad iedereen af om iets te bestellen bij deze lieden. Zij verkopen producten die ze niet hebben en als het mis gaat zijn ze er niet!

Ilse
03-07-2020

Doet wat hij beloofd

Producten voldoen aan de verwachting En de levering is meestal conform de afspraak

02-07-2020

Warm van een airco

Had een airco gekocht voor 499, echter voldoet van geen kant. moet in samenspraak met een schuifraam, maar op foto in reclames en commercial zie je geen lompe afvoer door een schuifraam. Misleiding?!

Had het kunnen lezen in kleine lettertjes, maar helaas bestaat het woord coulance niet bij koopjedeal

Fred
02-07-2020

Alles volgens afspraak geregeld.

Prima op tijd geleverd.