YB
11-07-2015

Belabberde service en slechte producten

Twee maal iets besteld, beide keren niet tevreden. Bij de eerste zending mis ik een artikel, al 2 keer een email over gestuurd, na 4 weken, nog steeds niets gehoord.

Het tweede product is een bar bar bar slecht product. Heel veel spijt van en zal hier niets meer kopen!

Claudy
10-07-2015

Oplichters

Al 5 weken aan het wachten op het bedrag dat wij retour moeten krijgen van een product dat bij het Kiala afleverpunt is afgegeven op 9 juni.

Daar blijkt het nog te liggen, maar dat is niet ons probleem.

Koopjedeal belooft het op te lossen, maar laat niks meer van zich horen.

Wat een oplichters. Als het je zo goed gaat qua orders, moet je ook de service kunnen garanderen en doen wat je zegt dat je doet bij klachten.

Wat een oplichters! Ben gewaarschuwd. Betaal liever ergens anders iets meer met goede service en retourvoorwaarden dan een "mooie deal" bij dit flutbedrijf

AMR
09-07-2015

Nep en Fraude

Bijna alle "aanbiedingen" zijn in waarheid de originele prijzen, de adviesprijs zijn blijkbaar verzonnen.

Die meeste spullen kan je via amazon.de of ebay.de al als adviesprijs goodkoper krijgen.

Peter Prins
06-07-2015

Bagger

Zelfs na 6 mails met mijn klacht nog niet eens een excuus.

Eens maar nevernooitmeer.

Janne
21-06-2015

Bedroevend slecht

Bestel en betaald,binnen 2 dagen netjes geleverd,helaas wat ik besteld had werkte niet! Nu 5 weken verder 20 mails,3xtelefooncontact en nog steeds geen reactie of geld terug! Dit is toch niet normaal

JAN
18-06-2015

Alle bestellingen (6) op tijd afgelever, zonder klachten in gebruik.

Misschien heb ik geluk maar alle gelezen klachten moet voor KOOPJESDEAL toch te denken geven.

Wijnand
16-06-2015

Oplichterij

Prijzen zijn helemaal niet met korting. Als je verder zoekt dan de site vind je goedkopere artikels op grotere sites die niet beweren een korting aan te bieden. Nep dus. Doen ook moeite om dit te verbergen door bijvoorbeeld niet het merk van het product te noemen.

R.Zweedijk
16-06-2015

Waardeloos bedrijf!

4 shirts gekocht en (betaald natuurlijk )waarvan één met een gaatje op de voorzijde.

Na vele keren mailen mocht hij retour en kon ik aangeven ;geld terug of een nieuwe.

Na mijn keus krijg ik niets retour en ook geen reactie op mijn vele mails.

Dus raad ik af om hier te kopen, ik doe het zeker nóóit meer!

Yvonne
15-06-2015

Ik koop maar niet

Dank allen voor de reviews, ik zal de tandenborstels maar niet kopen, Het was ook te mooi om waar te zijn. van €59.95 voor € 7.95, 85% korting.

Breewel
13-06-2015

Waardeloos!

Bestelling gedaan, geld overgemaakt, vervolgens wachten op levering..... Na anderhalf week maar eens bellen, bestelling was zgn vergeten ingevoerd te worden zou gelijk geregeld worden.

Na weer een week nog niets ontvangen dus maar weer aan de bel getrokken wat overigens niet meevalt want je hangt gemiddeld eerst 10 minuten in de wacht op eigen kosten!

Toen kreeg ik te horen dat het product uit hun assortiment was en niet leverbaar?!

Of ik wat anders wilde bestellen, nou nee ik wil m'n geld terug, dat was geen probleem, de creditnota had ik de volgende dag in m'n mail en het geld zou binnen 4 dagen op mijn rekening terug gestort worden. Wachten wachten, na 9 dagen maar weer gaan bellen, 10 minuten in de wacht, vervolgens weer in de wacht want men moest het nakijken.... Het excuus wat ik nu weer te horen kreeg was weer tenenkrommend omdat er problemen waren met hun server kon het nog wel 6 dagen duren maar dan zou het geld echt terug gestort worden. Hier heb ik maar 1 woord voor: OPLICHTERIJ! Ik heb ook een paar e-mails gestuurd maar daar wordt natuurlijk ook niet op gereageerd. Voor ons nooit meer Koopjedeal!

11-06-2015

Kocht een opzetstuk voor een Canon camera. Levering binnen no-time. Echter, voor een Nikon. Dus past niet.

Gelijk gereclameerd. Geen reactie binnen 4 dagen. Dus maar een reminder gestuurd.

Ik wacht af, maar regel gelijk iets met de creditcard betaling

Tinus
10-06-2015

Reageren niet op mail inzake niet volledige levering

Twee artikelen zijn besteld. Slecht een van de twee bestelde zaken ontvangen. 2x email gestuurd, waarop alleen een automatisch antwoord werd gegeven, met de belofte om binnen 5 tereageren. Niet dus.

Ik adviseer iedereen om hier niet te bestellen.

Bart Bali
28-05-2015

Goedkoop is duurkoop

Had geen probleem met de levertijd (binnen een paar dagen) van een rugband. Kwaliteit was inderdaad zwaar beneden peil. Maar, je mag hem zoals elke Internetbankierenaankoop retourneren. Schuld ligt ook in dit geval bij het Algemeen Dagblad die zich eigenlijk van dergelijke advertenties dient te distantiëren, mede omdat vornamelijk de klant met de kleine beurs wordt opgelicht. Ik ook nooit meer wat bij koopjedeal.nl. nl. Doe voortaan alleen mijn inkopen nog in de P.C. Hoofdstraat in Amsterdam.

27-05-2015

Rectificatie

Eerder meldde ik dat dit bedrijf oplichters waren en later matigde ik mijn taal toen een deel van de bestelling werd afgeleverd. Na diverse e-mails kreeg ik begrip van Koopjedeal voor mijn frustratie en de toezegging dat er zou worden worden uitgezocht was er was mis gegaan. De fout lag aan hun systeem en ondertussen werden de artikelen na ruim 4 weken alsnog bezorgd.

Veel irritatie had kunnen worden voorkomen als Koopjedeal gewoon 1 op 1 reageert op de e-mails en klanten niet in het ongewisse laat.

Ik wens Koopjedeal succes met de verbetering van haar systeem, maar zoals het nu gaat kan ze nog veel leren van een Bolcom.

J.Roovers
27-05-2015

Waardeloos product

Foam inlegzolen gekocht. Na 1 uur lopen waren ze zo plat als een dubbeltje. Voel me echt belazerd..Originele prijs zou 29.95 euro zijn. Ik kan beter een stukje krant in mijn schoenen leggen. Waardeloos!

24-05-2015

Service van Koopjedeal en de kwaliteit van haar artikelen zijn een aanfluiting

Laat je geen zand in de ogen strooien door de laatste reactie van Koopjedeal, want ook op het administratie e-mailadres komt geen inhoudelijk antwoord op vragen. Ik bestelde T shirts met ronde hals en kreeg er met een V hals, opzetborsteltjes werden scheermessen, en de bestelde boxershorts zijn (ondanks diverse mails) na 4 weken nog altijd niet bezorgd. Er is duidelijk iets organisatorisch mis bij deze leverancier. Volgende keer zal ik beter opletten of de webshop het zgn. Thuiswinkel Waarborgkeurmerk heeft en Koopjedeal? die ziet mij natuurlijk nooit meer terug.

Rgjw
16-05-2015

Na een bestelling ben je helemaal overgeleverd aan dit bedrijf..

1 bestelling gedaan met 3 artikelen. Elk artikel werd apart geleverd en daar zaten weken tussen. In de tussentijd mailtjes verstuurd en daar werd ook niet alert op gereageerd. Je bent helemaal afhankelijk van wanneer zij es denken: oh ja, we moeten nog iets verzenden... De artikelen die we hebben ontvangen waren wel goed, maar oh wat heeft dit lang geduurd..

Alfredo
15-05-2015

Levering duurt te lang, geen reactie op mail en telefoon wordt niet opgenomen

Wacht nu al twee weken op mijn bestelling, wat natuurlijk echt niet meer van deze tijd is. Heb een mail gestuurd, maar daar komt geen reactie op !. Dacht dan maar te bellen, maar de telefoon wordt niet opgenomen ! Wat is dit voor bedrijf, wat dan ook nog bijna dagelijks adverteert, apart dat dit in Nederland nog steeds mogelijk is.

Ga proberen om nogmaals contact te krijgen, maar het is wel mijn laatste bestelling, gauw failliet die toko

13-05-2015

Zeer onbetrouwbaar

Je betaalt. Je krijgt niets. Je wordt aan het lijntje gehouden, Je hoort niets meer.

Joop
13-05-2015

Deugen niet.

Na een maand nog niets ontvangen.

Ga mjn krant inlichten.

Ook Radar en Kassa.