Stephanie

Super snel

Goede snelle levering, alleen jammer dat PostNL niet had begrepen dat ik mijn pakketje op een specifieke datum wilde omdat ik dan thuis was en niet naar de buren hoefde om mijn pakketje op te halen. Maar bij Koopjedeal.nl is alles super gegaan. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status.

Corrie
20-07-2017

Snelle en juiste levering! TOP!

3 producten besteld.waren met 3 dagen in huis. Er zat ook geen haast bij. Dus voor ons gewoon helemaal oke zo voor de 1e keer.

Snel en Betrouwbaar

Bijna altijd klopt de verwachte kwaliteit van de bestelling met de werkelijke levering

Marjolein

Leuke producten goede prijs

Alleen maar goede ervaring met koopjedeal

20-07-2017

Online shoppen met een menselijk gezicht.

Vaakmietsnbesteld. Meestal heel tevreden met kwaliteits producten. Als er iets kapot gaat of het is niet gegaan zoals het moest, je krijt iemand aan de telefoon. Een retoursticker wordt aangemaakt en alles wordt prima geregeld.

Koopjesdeal

Regelmatig is er voor mij een interessante aanbieding. Je spaart ook voor kortingspunten.

Lia
19-07-2017

Koopjedeal is een aanrader.

Heb verschillende dingen gekocht. Alles is heel duidelijk en snelle levering. Wat we gekocht hebben, daar zijn we heel tevreden over.

A m

Goede service

Op tijd bezorgd , conform afspraken

Cees
19-07-2017

Bij koopjedeal kan je fijn kopen.

Goede ervaring ook aan de telefoon.

Harry
19-07-2017

Prima service en levering !

Bestelling compleet en tijdige geleverd vlgs. afspraak

Angelique
19-07-2017

Hier heb ik al zoveel leuke en handige koopjes gescoord!

Via koopjedeal.nl heb ik al heel veel leuke en handige koopjes gescoord. Voor het hele gezin! Van scheermesjes voor mijn man, een smartphonehoesje voor de telefoon van mijn dochter tot hoeslakens voor onze bedden. Oh ja. en niet te vergeten ook nog zo'n handig uittrek-windscherm en sfeervolle led-verlichting voor in de tuin. Ideaal!

Albert
19-07-2017

Prima deal bij koopjesdeal.

Tot nu toe alles prima.

Goedkoop en snel

De dingen di ik bij Koopjedeal heb gekocht en meestal de volgende dag in huis.

Snel en goed

Een zeer snelle bezorging zonder problemen

Aanraderdeal

Goed aanbod, betrouwbaar en goede tot zeer goede hotels.

Alex
19-07-2017

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Korte broek besteld. Was binnen 24 uur binnen! Prima kwaliteit en prijsverhouding.

Marie

Koopjes bij koopjesdeal

Interessant, Vlotte, correcte afhandeling

Service

Goede en vlotte service na terugzending oude bestelling en toezending nieuwe bestelling!

Els
19-07-2017

Veel waar voor weinig geld

Ik koop al jaren allerlei artikelen via Koopjedeal en op een enkele keer na is alles steeds helemaal naar tevredenheid. Één keer heb ik een beveiligingscamera teruggestuurd omdat de installatie echt niet zo eenvoudig was als bij de advertentie werd vermeld. Ook dat retourneren verliep vlekkeloos en het geld stond snel weer op mijn rekening. Kortom: ik ben fan van Koopjedeal en beveel dit ook regelmatig aan bij familie, vrienden en bekenden.

19-07-2017

Prima prijs, snelle levering!

Erg tevreden over de prijzen van de koopjes, en de snelheid van afhandelen