Anjanee

Kwaliteit en op tijd!

Al een aantal dingen besteld via Koopjedeal.nl, waaronder een gereedschapskist en dekbedovertrekken. Zelfs mijn schoonvader zei dat de gereedschapskist een goede deal was en keek er met verbazing na! De dekbedovertrekken voelen net alsof je in je eigen hotel bent. Dus ben zeer tevreden!

Ineke
14-07-2017

Kortingscode werkte twee keer niet

Twee keer in een week besteld en de kortingscode en daarna zomerkorting werkte niet, verder prima snelle bezorging.

Snelheid

Artikel kwam zeer snel !

Wil

Tevreden en betrouwbaar.

Al veel besteld en zeer goede service goede mooie artikelen voor een mooie prijs. Kijk steeds weer uit naar de volgende aanbiedingen. Blijf zeker klant. Echt betrouwbaar. Wil.

Zeer snelle levering

Bij het bestellen van een artikel wordt na de bestelling en betaling op je persoonlijke site een prognose gegeven wanneer het artikel geleverd wordt meestal 1,5 á 2 weken, ik had mijn laatste 3 bestellingen binnen 3 á 4 dagen in huis.

Mirrian

Super koopje deal????

Ben dik tevreden over koopjedeal Echte koopjes en een snelle levering

Fred
14-07-2017

Goede afwikkeling van de klacht

Lampen ontvangen die niet goed waren binnen een dag andere maar gebruikte over gebeld en fout hersteld en nieuwe gehad binnen een paar dagen super, Waar gewerkt wordt vallen spaanders maar wel oplossen

Glenn
14-07-2017

Service en kwaliteit doen onder voor de presentatie

Perfecte ervaring met goede en snelle service

Retourzending uitstekend geregeld

Had verkeerd product besteld, retourzending probleemloos afgehandeld

Marianne
14-07-2017

Koopjesdeal is echt een deal

Bestel vaker spullen bij koopjesdeal en bevalt me goed. achteraf betalen kan en daar ben ik ook zeer tevreden over.

Cees

Rustgevende aankopen

Betrouwbare leveringen en prima info !

Gerrit

UITSTEKEND !

Keurige en snelle levering!

Goed bedrijf.

Ik had een kLacht. Deze werd serieus genomen en correct afgehandeld. Ze zijn goed bereikbaar.

Jac
14-07-2017

Prima aankoop voor supervoordelige prijs en snel bezorgd.

Al verschilleinde producten besteld prima kwaliteit en super voordeel en correcte levering.

Karl

Afspraak is afspraak.

Goed werkende website, duidelijk overzichtelijk in gebruik.

Zeer goed

Bestelling netjes afgeleverd

Arnolda
14-07-2017

Goed bereikbaar en reageren adequaat

De service is prima. Over de producten die ik tot nu toe heb besteld ben ik niet allemaal tevreden. Sommige zijn niet voor niets zo goedkoop. Maar zolang je ze zo gemakkelijk kunt terugsturen blijf ik waarschijnlijk wel bestellen.

Griet
14-07-2017

Koopjedeal.nl, daar word ik blij van.

Onlangs heb ik een vloerkleed besteld. Op de foto de kleur die ik in gedachten had. Blijft natuurlijk altijd spannend of dat in werkelijkheid ook de gewenste kleur is. Vaak zit er toch verschil in. Vol spanning heb ik gewacht op de bezorging van het vloerkleed. Precies wat ik me voor had gesteld, de juiste kleur en kwaliteit. Top! Ben er zo blij mee.

Johanna
13-07-2017

Koopjesdealen met heel veel plezier.

Het is elke keer weer een genot, een koopje te kunnen dealen.

Heerlijk relaxt struinen op de site en in blijde verwachting en dan heerlijk bevallen van al dit moois.

Kort gezegd, tis elke keer Super en met veel plezier deze uitdaging aan te gaan en vol verwachting klopt mijn hartje, wanneer het pakketje wordt bezorgd.

13-07-2017

Prima communicatie

Duidelijke site, snelle afhandeling.