Harry
06-11-2019

Artkel -premium rugband- te krap aan alle kanten, dus.niet goed!

Artikel ca. 1-2 weken geleden besteld/ontvangen, maar:

_ geen begeleidende handleiding en faktuur meegekomen, kost nodige tijd en inspanning om uit te vogelen hoe dat de banden nu wel in de vork steken; verpakkingsdoosplaatje laat nu juist niets zien hoe ons probleem nu juist is op te lossen of te wel hoe dat nu precies in elkaar past zit

_het artikel als geheel is veel te krap op de maatvoering en we zijn zeker geen personen met buitensporige maatvoering, dus dat zou helemaal geen probleem mogen zijn, maar ….

-de 'buikband' zit veel te hoog op de rug gepositioneerd en kan helemaal niet lager bij de gegeven artikelmateriaal afmetingen en sluit daarom op de rug ook geheel niet goed aan en werk daardoor niet flexibel op de rug.

- en is zo onplezierig om te dragen en zeker niet komfortabel

Janneke
06-11-2019

Over het algemeen goede en snelle levering en retournering

Als de artikelen voorradig zijn is de service prima met scherpe prijzen. Bij retournering moet je soms wel heel lang wachten op je geld en de laatste tijd waren enkele artikelen uitverkocht. Dat is en heel vervelend en je betaalt vooruit en moet dus behoorlijk lang op je geld wachten

Ria

Goed

Snelle levering en heel aan gekomen!

Super

Bestellingen komen op de afgesproken tijd binnen.

Rick

Goed en goedkoop

Goede producten voor lage prijzen

Gert

Correct product

Geen klachten,goed gedaan

Snelle levering

Op de ene dag een bestelling geplaatst en 2 dagen later al bezorgd. Alles conform de advertentie .

Helna

Superdeal bij Koopjedeal

Ik ben supertevreden over Koopjedeal na de aankoop van enkele totaal verschillende voorwerpen.

Zij leveren een snelle en keurige afhandeling van de bestelde waren.

06-11-2019

Zeer snel en netjes geleverd.

Ruim binnen de beloofde levertijd afgeleverd.

Anjo
06-11-2019

Koop zeker bij koopjedeal.

Ik heb nu een paar keer iets gekocht en ik mag zeggen waar voor je geld.

Het is op tijd binnen en werkt perfect.

Dat is toch wat we willen.

Bjg

Klantvriedelijkheid

Goede en snelle verzending,korrecte levering

Flor

Afhandeling van e-mailverkeer.

Snelle beantwoording en correkte afhandeling van vragen en opmerkingen van bestelde artikel(en).

Bernadette

Prima kopen bij koopjesdeal

Ik heb een paar winterlaarzen gekocht. Het kopen gaat makkelijk, de levering is goed en snel (de volgende dag). De laarzen zijn mooi, zitten lekker en passen perfect. Ik ben er erg blij mee!

Valt tegen

De ontvangen producten vallen tegen.

Naar gelang er reclame voor gemaakt wordt zijn de resultaten minimaal.

Ook worden de claims in de reklame niet nagekomen.

Fout artikel gestuurd.

Fout geleverde artikel terug gestuurd volgens geldende regels.

Na een paar dagen kwam de envelope leeg terug

in onze brieven bus.

Wat een pech geld en spullen weg.

Annemiek
06-11-2019

Goede en snelle service en verzending!

Altijd leuke aanbiedingen en niet te duur. Snelle service en goede verzending. Leuke site!

Tuinverlichting faalt

De aankoop, afhandeling en levering van de set van 8 luxe tuinlampen op zonne-energie, was allemaal prima maar de kwaliteit van het product laat te wensen over. De montage gaat super makkelijk maar is wel erg krakkemikkig. Nu +/- 2 weken in gebruik. 3 tuinspots werken al niet meer. De aan- en uitschakelaar geeft de storing.

Sjoerd

Betrouwbaar en snel.

Goede afspiegeling hoe online shoppen kan zijn.

An

Snelle service

Retour sturen zelf betalen. Zorg ervoor dat je dit risico bij je aankoop mee incalculeert. Dit kan een miskoop prijzig maken.

Jo

Dhr.

Het wordt allemaal goed gedaan .